ארונות אמבטיה בעיצוב אישי

מאז ומעולם היוו ארונות אמבטיה בעיצוב אישי מודל לחיקוי עבור דיירים רבים. דיירים שביקרו את חבריהם והיו נוכחים לעובדה שהם ולא אחרים עיצבו את הארון של עצמם ביקשו אף הם להתחקות אחר קו מחשבה זה, ופנו למעצבי פנים שיסייעו להם במלאכה. למזלכם, בחנות ארונות אמבטיה זו – תוכלו לקבל שירות בוטיק ממעצבים מנוסים אשר יבחנו את החדר שלכם ויחד אתכם יגיעו לרעיון כיצד הארון צריך להיות מעוצב כך שמקסימום שיפור דקורציה יושג, והחדר יעבור מתיחת פנים כפי שלא עבר מעולם.

בואו לפגישת ייעוץ עם מעצב פנים

בפגישת הייעוץ יבחן המעצב את חדר האמבטיה שלכם, יבדוק מהם הצבעים ומהן הצורות השולטות בו, והאם ניתן, באיזושהי צורה, לבחור בידיות פרזול בעלות עיצוב שונה וחד לשיפור המראה של הארון ושל החדר גם יחד. בהתאם לממצאים, ימליץ לכם המעצב על מספר פרמטרים הנוגעים לארון האמבטיה העתידי שלכם.

מבנה הארון

מבנה הארון יכול להיות שטוח או מעוגל. על פי רוב, בחדרים בהם המפתן והחלונות שטוחים, מומלץ כי גם הארון יהיה שטוח, ובחדרים בהם כל דבר הוא עגול, כולל הקירות והמבנה של החדר, יומלץ לקחת ארון בעל פאה עגולה. עוד נושא הוא הצבת ארון פינתי, בשני קירות החדר, או ארון חד ממדי המכסה קיר אחד בלבד. המעצב יתרשם ממידת המקום שיתפנה בחדר אחרי הצבת ארון פינתי וימליץ בעיקר בהתאם לפרמטר זה.

גוון הארון

צבעו של הארון הוא אחד הפרמטרים החשובים שלא כדאי לטעות בו, ולרוב גם לא טועים בו כי רוב חדרי האמבטיה מכילים בלאו הכי 1-2 צבעים לכל היותר, כאשר אחד מהם הוא הדומיננטי והשני מופיע מספר מצומצם של פעמים. מומלץ לבחור בגוון ארון בצבע הראשי של החדר, ואם החדר איננו מכיל אחידות גונית, יש להפנות את הקושיה למעצב פנים אשר יסייע לכם להגיע לאמת בדבר הצבע של הארון.

ידיות הפתיחה של הארון

לידיות הפתיחה של הארון חשיבות חסרת תקדים. הן קטנות, הן קלות להרכבה אך ביכולתן לשפר או להרוס עיצוב של חדר שלם, ולכן חשוב מאד לבחור את הפרזול בזהירות: פרזול קטן יתאים לחדר קטן ופרזול גדול – לחדר גדול. פרזול כהה יתאים לחדר מוצל ופרזול בהיר – לחדר מואר. כך תבחרו את ידיות הפתיחה של ארונותיכם באמבטיה.