מיטות זוגיות בעיצוב ייחודי לחדר שינה

מיטות זוגיות שהן לא פחות מחלום! מיטות אלו יספקו לכם גם נוחות וגם עיצוב, יכילו מזרונים נוחים בהתאמה אישית, וחשוב מכל – יספקו לכם רווחה מרבית בעת השינה. להלן כל שתצטרכו לדעת אודות מיטות זוגיות בעיצוב ייחודי לחדר שינה.

בחירת המיטות

את המיטות יש לבחור בראש ובראשונה על סמך המזרון. חשוב למדוד כמה שיותר מזרוני לטקס, ויסקו, קפיצים, פולימרים וכד' – ולהחליט על סוג המזרון שתבקשו. לידיעה, אם אתם אסתמטיים, ניתן לרכוש מזרון ייעודי הדוחה קרדית אבק, ומאפשר אווריריות יתר וחוסר הזעה. זהו מזרון ה-TALALAY LATEX המפורסם. אם אתם רוצים לישון בהפרדת כוחות, כלומר לא להרגיש אחד את השנייה בעת השינה גם כאשר אחד מכם זז ממש בחוזקה, ניתן לרכוש מזרון קפיצים בטכנולוגיית ההפרדה, אשר גורם לתרחיש כזה להתקיים בפועל. לאחר שבחרתם את המזרון, יש לגשת למלאכת בחירת בסיס המיטה: כאן חשוב להסתכל על התהליך על סמך אמות מידה עיצוביות, כלומר לבחור בסיס המעוטר בעיצוב עתיק, מודרני, אורבני, חדיש, וכל עיצוב אחר שנשא חן בעיניכם ומתאים לעיצוב של הבית שלכם. אם אינכם בטוחים מה מתאים – ניתן להתייעץ עם אנשי מחלקת העיצוב שבחנות.

סוגים שונים של בסיסי מיטה זוגית

  •  בסיס מוזהב בעיצוב אורבני עתיק, על טהרת הזהב והעץ האדמדם.
  •  בסיס בצבע חום בהיר בעיצוב כפרי עם גילופים מיוחדים.
  •  בסיס בצבע חום בהיר בעיצוב סטנדרטי על בסיס קרשים וקורות.
  •  מיטה לבנה בעיצוב מודרני "הייטק" – עשויה עץ צבוע לבן.

עבור חלק מהבסיסים ניתן לראות שהמזרון לא רק שמונח על הבסיס, יש גם מגרעת מדויקת שאליה מוכנס המזרון כמסגרת קשיחה. במקרה כזה חשוב להקפיד ולוודא שהמזרון גבוה מהמגרעת שכן אם הוא נמוך ממנה אתם עלולים לספוק מכות בשנתכם מהדפנות של המיטה.

הובלת המיטה

מומלץ להזמין הובלה של המיטה ולחסוך לעצמכם את הטרחה בכוחות עצמכם. ההובלה תצא לכתובתכם במועד, תגיע כשהכל ארוז בניילונים, ומה שיישאר לכם – לסדר את המיטה ולהכינה לשימוש בביתכם החדש. העובדים שיובילו לכם את המיטה גם יעלו לכם אותה לחדר המדויק בו היא תשכון, ובכך יקלו עליכם גם את הליך השינוע הפנים-ביתי.