סלונים מעוצבים מעור – התוספת שעובדת

סלונים

כעת, משהגיעה העת לבחור את הסלון הביתי, או לשדרג את הסלון הקיים – אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה להתחיל? מהי שיטת הבחירה היעילה והטובה ביותר עבור הבית שלנו? כיצד נדע שאכן בחרנו את הסלונים הטובים ביותר עבורנו מבחינת איכות חומרי הייצור? כאן, נספק לכם את כל שתצטרכו לדעת הן על בחירת סלון חדש, והן על שדרוג סלון קיים.

סלוני עור – יופי ועמידות לאורך שנים

סלונים מעוצבים מעור מהווים עבור לקוחות רבים את הבחירה הסופית של הסלון. עור לריהוט, אשר ניתן לבחירה מתוך מגוון רחב של עיבודים, מספק גם נוחות, גם חן שנדיר למצוא ברהיטים מחומרים אחרים, וכמובן – גם עמידות, שידועה לכל בתחום העורות. סלונים מעור ניתנים לבחירה כשהם מעובדים חלק, מחוספס, או בפורמט זמש: עור דמוי בד. הדרך הטובה ביותר להתחקות אחר הסט שמתאים לכם הוא לנסות אותו באולמות התצוגה, וגם להתייעץ עם מחלקת העיצוב בחברה אודות מידת ההתאמה של כל סלון לביתכם.

בחירת הגוון של סט הריהוט הסלוני

לגוון של הסט הסלוני השפעה ניכרת על סלונים מעוצבים, ומידת התאמתם לדירתכם. כך, למשל, אם הבית שלכם כבר עשוי ללא חת מרובדי העיצוב המודרני, על טהרת הקיר הלבן, הארון הלבן/כסוף, ורכיבי פרזול-ארונות ומגירות בגוונים זהים, סלונים מעוצבים על טהרת הכחול, התכלת או הלבן יתאימו יותר מסלונים בצבעים כמו חום או כתום. ברור שעבור בית עץ, או בית שהעץ הטבעי מהווה את עיקר התפאורה שלו – אין מתאים יותר מהסלון החום-אדמדם-כתום.

בחירת הצורה של כל רכיב ריהוט

כידוע, אנחנו מדברים על סלוני עור מעוצבים מן המאה ה- 21, ולא משנים רבות מהעבר, וזה מתבטא גם בצורות מקוריות לכל ספה וכורסא, לכל רכיב אחסון גדול כקטן. חלק מהצורות נוצרו מטעמי דקורציה – למשל ספות בצורות אותנטיות שאינן בהכרח המלבן או הטרפז הקלאסיים, וחלקן נוצרו מטעמי פונקציונליות. לדוגמה: מזנון טלוויזיה שהוא גם ארון אחסון סלוני חוסך לכם את קניית שני המוצרים בנפרד, וכמובן חוסך מקום בסלון. על כן, לבחירת הצורה שיקול עיצובי וגם שיקול מעשי הקשור להתנהלותכם עם מקום פנוי בסלון. יועצי המכירות של החנות יעמדו לרשותכם ויסייעו לכם בבחירת חדר האורחים המתאים ביותר עבורכם.