ספות נוער לחדרי ילדים מעוצבים

חדר הילדים מוכן לאכלוס? המיטה כבר בפנים? כעת זה הזמן לצ'פר את הילדים גם בספות נוער! ספות דקורטיביות ויפות המכילות מקומות ישיבה ושכיבה נוספים לחברים, וגם – אשר ניתן לממש באמצעותן את כל חוויות הפנאי שלכם: צפייה בטלוויזיה ומגוון פעילויות יום יום.

ספות נוער עם מיטב העיצובים והדקורציות

העיצובים של הספות מתבטאים הן בגוף הספה: צורת השלדה וגוף הישיבה/שכיבה, והן בצבעים של הריפודים שהם תמיד ציוריים מאד ואקסקלוסיביים גם כאשר הם חד גוניים. ספות מעוצבות שכאלו חשוב לבחור במקצועיות תוך התאמה לעיצוב החדר הקיים.

צוות מומחי עיצוב ילווה אתכם מהרגע הראשון ועד לרכישה

הצוות יסייע לכם לבחור ספות נוער לחדרי ילדים מעוצבים – כך שהעיצוב ממש יתאים לחדר אותו אתם מאכלסים בספה. ניסיונם הרב של אנשיו מאפשר להם לסייע לכם באופן מובהק, ולהכיר לכם מלאי רחב של ספות יפות שיעשו את מלאכת העיצוב לקלה ונגישה במיוחד.

ספות נוחות למכביר

ספות נוער לחדרי ילדים מעוצבים הנן ספות נוחות, עשויות מחומרי איכות: בדים חסיני אש, מזרונים מלאים בפולימרים וחומרי איכות, וכריות עבות ונוחות במיוחד. גם שלדת הספה עשויה מחומרים עמידים ולא מחלידים. ספות הנוער של חנות זו הן יצירת אומנות – כל אחת בפני עצמה, וזה מתבטא הן בעיצוב והן ברמת הנוחות. על מנת לאפשר לכם לדעת מהי הספה הטובה ביותר עבורכם – אתם יותר ממוזמנים לחנות להיווכח בעצמכם ולבחור את הרהיט המועדף עליכם/על ילדיכם.

הנחות ומבצעים

ניתן ליהנות משפע הנחות ומבצעים ללקוחות וותיקים אשר חזרו לחנות בפעם השנייה+. לרגל הקיץ, גם לקוחות שקונים בפעם הראשונה יוכלו ליהנות ממבצעים מיוחדים על מיטות וספות נוער נפתחות. ההנחות והמבצעים הללו הם לזמן מוגבל ולכן חשוב למהר לממש אותם – על בסיס "כל הקודם זוכה".

אחריות על כל מוצר שנקנה בחנות

החל מכרית פוף ועד למיטת נוער או מיטות מתכווננות לנוער – כל מוצר שנקנה בחנות זוכה לאחריות מלאה, שירות החלפת מוצר וכל שירות אחר המגיע לכם במסגרת תעודת האחריות. ניתן לממש זאת על ידי יצירת קשר טלפוני עם החנות, שתשלח נציגים לטפל בבעייתכם. הזמינות של החנות גבוהה – ותודעת שירות לקוחות מבחינתה היא ערך עליון מאז ומתמיד.