עיצוב בלגי בחצרות פרטיות

חצרות אשר בהם מבקשים לשדרג את העיצוב יזכו לא פעם למתיחת פנים על בסיס העיצוב הבלגי. עיצוב בלגי בחצרות פרטיות נדרש לא פעם על מנת להשביח את מראה החצר וגם לדאוג לפרטיות יושבי הבית: זגוגית החלון הבלגית יכולה להיות דו כיוונית או חד כיוונית, ולאפשר אי צפייה לחלק הפנימי של הבית, או צפייה מלאה משני עבריה. כאשר מבקשים לעצב פרופיל בלגי בחצרות הבתים, כך צריך לנהוג על מנת לבחור את הפרופיל המוצלח והמומלץ ביותר עבורכם.

בחרו בפרופיל המתיישב טוב ברמה העיצובית

חשוב לבחור בפרופיל אשר ידוע כפרופיל מעוצב ומגובש היטב, אשר ישתלב היטב עם תפאורת החצר. כך, למשל, חצר שמבוססת על אריחי שיש לבנים, רצפה כסופה או בהירה תצריך פרופיל בלגי לבן או כסוף, ולחילופין פרופיל שחור ליצירת עיצוב מקורי באמצעות ניגוד בין מראה החצר למראה הפרופיל. לעומת זאת, אם החצר היא חצר בעלת עיצוב כפרי, על בסיס אלמנטים חומים מעץ או דמוי עץ, יידרש פרופיל בלגי בעל עיצוב דומה, על מנת להשלים את החסר בחצר. לחילופין, ניתן יהיה להתבסס על פרופיל לבן במקרה כזה, ובכך להפוך את החצר לכזו המעוצבת בסגנון פרובנס, על בסיס הגוונים החום והלבן זה לצד זה.

בחרו פרופיל מחומרי ייצור מועדפים

חומרי ייצור אלו הם חומרים עמידים, אשר יש עליהם אחריות רבת שנים והם מוכרים כחומרים שישמרו על עצמם מפני בלאי חיצוני בחצר. כך, למשל, בתחום המתכות כדאי מאד שיהיה זה פרופיל אלומיניום או נירוסטה אשר חפים מכל חלודה וניתן גם לצבוע אותם בצבעים רבים ובטקסטורות מגוונות. אם מדובר בפרופילים מעץ, חשוב שיהיה זה איפאה או קומרו או טיק משובחים, ורק עצים שעברו סינתזות כימיות כמו אימפרגנציה ושימון לחיזוקם לקראת עבודה בסביבה מלאכותית.

בחרו זגוגית בלגית המתיישבת עם הצרכים שלכם

זכוכית של חלון בלגי צריכה להתיישב במדויק עם הצרכים שלכם. עליה להיות שקופה, דו כיוונית, חד כיוונית, עם התזת חול, או בעלת כל אלמנט אחר שאתם סבורים כי נדרש לחצר שלכם הן ברמה העיצובית והן ברמת השמירה על הפרטיות שלכם כדיירים.

צרו קשר עם פורטל הפרגולות והסוככים למידע נוסף על עיצוב בלגי בחצרות פרטיות, פתרונות הצללה לחצר ועוד…