עיצוב פנים מקצועי לבית

כאמור, עיצוב פנים מקצועי לבית הנו כרטיס הביקור של הבית. כל בעל בית, שאינו שוכר דירה, אלא מעוניין להתגאות בנכס האישי שלו, ישאף לעצב אותו יפה ככל שניתן על מנת להעמיד נכס יפה שרבים יבקשו להשקיע בו, וגם אם לא מדובר במטרות השקעה – אטרקטיבי יותר לגור בנכס מעוצב ויפה מאשר בנכס בעל מראה סטנדרטי, שלא לומר מוזנח.

טיפים ראשוניים לעיצוב הפנים

* חשבו על קונספט העיצוב – כפרי, עתיק, אורבני או מודרני. הקונספט עוזר למעצבים רבים לבחור נקודת מוצא.

* בעיצובים כפריים, מדובר בבית שהוא על טהרת העץ: ריהוט, ואם ניתן אז גם ריצוף וקירוי. במידה ויש נדבכים שלא ניתן לשלב בהם עץ, נהוג לשלב אביזרים בעלי גוון דומה – למשל ריהוט סלוני בצבע חום עץ.

* בעיצובי עתיקים מדובר בכל מה שנראה עתיק: עמודי קרניזים בעלי מראה יווני מהעת העתיקה, וריהוט עם פיתוחים דקורטיביים וססגוניים של אירופה הקלאסית, לרוב עשויים מנירוסטה העיצוב הכפרי מהטיפ הקודם יכול להיות מקרה פרטי של עיצוב עתיק.

* בעיצובים אורבניים חשוב להדגיש מוטיבים מן העיר הבוהמיינית של פעם: ריהוט מעץ חום כהה-אדמדם, מצופה בעור בעל צבעים דומים, ומפורזל בצבע מוזהב או עץ.

* בעיצובים מודרניים – מדובר בבתים בסגנון הייטק, על טהרת הלבן, הקרם והאופווייט: דלתות, ארונות ומגירות בצבעים אלו, כשהפרזולים יכולים להיות חומים, כסופים או לבנים. לעתים ניתן למצוא גם פרזולים מוזהבים אם מדובר בדלת ארון/פנים/של מגירה שהיא לגמרי לבנה.

מימוש הטיפים הלכה למעשה

על מנת לממש את הטיפים הללו הלכה למעשה, חשוב לתכנן את גודל החדרים בבית, ואת מערך הריהוט, הריצוף והקירוי שלהם. לאחר מכן חשוב להתייעץ עם יועצים לתחום הריהוט שיחדדו את הבחירה שלכם ויציגו לכם דגמים חדשים מן הקולקציות המעודכנות. כדאי להתייעץ גם עם מעצבי בתים פר אקסלנס על מנת שיציעו לכם פיתוחים חדשים בתחום הקירוי, והריצוף: למשל – תקרה נמוכה מעוצבת מגבס, תקרה מתוחה, חיפויים לקירות מאבנים טובות, ועוד.

חיבור כל נדבכי העיצוב לתכנית אחת

בהנחה שכבר הסכמתם או דחיתם את ההמלצות של בעלי המקצוע השונים, חשוב לרכז את כל ההחלטות שלכם בקשר לבית, ולמסור את התכנון לחברה קבלנית בעלת תעודות, שניתן לסמוך עליה, שעומדת בזמנים ומבצעת ביצועים מדויקים, בהתאם לרצון הלקוח.

רוצים טיפים לעיצוב ותכנון חדר המשרד? המדריך שיעזור ויסביר לכם איך לרהט את המשרד עכשיו לפניכם.