ארונות קיר מעוצבים לחדרי ילדים

מהם ארונות קיר מעוצבים לחדרי ילדים? במה הם נבדלים, למשל, מארונות קיר המעוצבים לחדרים רגילים? מה עושה אותם ארונות המתאימים לשימוש ילדים?

בראש ובראשונה, מתאפיין ארון הילדים במספר קטגוריות בטיחות שלא מהוות מיינסטרים בארונות של הגדולים. לדוגמה, הפרזול חייב להיות עגול יחסית ולא חד כדי למנוע מהילדים להיפצע. שנית, הוא מעוצב בעיצובים שנראים הכי מציאותיים וסוריאליסטיים לילדים והכי ילדותיים וקיטשים לאדם מבוגר. ניתן לבחור היום ארון ילדים המעוטר בדמויות מצוירות הנמנות עם חייו של הילד, קריקטורות מגוונות, ואפילו לרכוש ארון אשר צבעיו החלקים מעידים כי הם צבעי ילדים: ארון ורוד לבנות, ארון עם גרפיקה של קורי עכביש בסגנון ספיידרמן לבנים, וכד'.

ארונות ילדים רוכשים רק בחנויות עבור מוצרי ילדים

בחנויות אלו נמצאים מומחים לריהוט ילדים אשר יוכלו להכווין ולהתוות בצורה הטובה ביותר את הבחירה שלכם כמתאימה לילד או לילדה שלכם. גם כאשר מדובר בחנות רהיטים כללית, ניתן למצוא מציאות המתאימות לילדים ככפפה ליד, משום שהן מכילות מחלקת ילדים, מחלקת נוער ומחלקת מבוגרים – ובכל אחת מהן יושב צוות מומחים, אשר במקרה של תכולת חדרי ילדים, מדובר בצוות מנוסה אשר ברובו הועסק בעבר בחנויות ילדים ידועות ברחבי הארץ, ועל כן הוא ניגש אליכם עם ניסיון רב בצדו.

דגשים לבחירת הארון

  • אם יש קיר עבה בחדר הילדים כדאי לשקול לקנות להם ארון הזזה עם חציבת ממד העומק בקיר. עומק ממוצע לארון הזזה מודרני: 60 ס"מ.
  • אם לחדר הילדים עיצוב קבוע, מומלץ לשמור עליו מבחינת צבע וצורה למעט מקרים שיפורטו להלן.
  • כאשר העיצוב הקבוע הוא עיצוב נפוץ, למשל על טהרת הלבן, ניתן לתבל אותו עם צבעים מנוגדים למימוש עיצוב חלומי ויפה: לדוגמה – ארון שחור בלב החדר הלבן.
  • מומלץ להיצמד לצורות המקוריות של רהיטי וחלונות חדר הילדים. אם החדר הוא על טהרת הדוממים העגולים, רכשו ארון עם פרזול מעוגל, ולהיפך.דגשים אלו מסייעים, הלכה למעשה, לכל אב ואם בישראל לבחור את ארונות לחדרי ילדים הדקורטיביים ביותר. אחריות, שירות ופניות מלקוחות חוזרים

על כל ארון – אחריות לפרק זמן שנתי או חודשי. ניתן להשתמש בשירותי החנות בכפוף לתעודת האחריות, אותה יש לקרוא ולהבין בטרם החלטתם להשתמש בשירותים. החברה הנה בעלת תודעת שירות, מסייעת לכל לקוח ונמצאת שם למימוש הבחירה הצרכנית הטובה ביותר לכל קונה.